Szeretettel köszöntelek a M I N D E N N A P közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M I N D E N N A P vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a M I N D E N N A P közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M I N D E N N A P vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a M I N D E N N A P közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M I N D E N N A P vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a M I N D E N N A P közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M I N D E N N A P vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
9 éve | Kovács Istvánné Mária Magdolna | 2 hozzászólás
Áremelés miatt megrohanták a Telenort, szinte elérhetetlenek
Sok az elégedetlen telenoros ügyfél, az üzletekben sorok, a telefonos ügyfélszolgálat nem válaszol – hogy tud így minden érintett időben reagálni a díjakat is érintő szerződésmódosításra? A szolgáltató hétfőn közleményben reagált a panaszokra.
Frissítés: hétfőn 20:00-kor a szolgáltató 1220-as ügyfélszolgálati száma még elérhetetlen, így a sajtóközleményükben szereplő lehetőséget sem tudják sokan igénybe venni. Ha valaki tárcsázza a 1220-at, akkor azt az üzenetet hallja, hogy "technikai okok miatt kérését nem tudjuk végrehajtani, kérjük ismételje meg hívását később."
– ezt kérdezte a Telenor ügyfélszolgálatán várakozó hölgy a mellette elhaladó telenoros fiatalembertől. "Higgye el, hölgyem, nem én tehetek róla" – felelte a megszólított, és szaladt is tovább.
Szerződésmódosításra váró ügyfelek állnak sorba a Telenor Astoriánál lévő üzletében, Budapesten
Forrás: MTI/Balogh ZoltánNagy volt a nyüzsgés
Nagy volt a nyüzsgés hétfőn a Telenor ügyfélszolgálatain Budapesten, de olvasóink visszajelzése alapján az ország más pontjain is. A cég hiába vezetett be az üzleteiben gyorsított eljárást, hogy csökkentse a várakozási időt, ennek látszólag semmi hatása nem volt még délután 4 körül sem a Westend plázában található fiókban.
Tumultus, hangosan méltatlankodó ügyfelek és fel-alá szaladgáló alkalmazottak voltak helyette. Sokan mászkáltak türelmetlenül. Voltak olyanok, akik összefogtak, és együtt szidták a Telenort, de sokan csak ültek csendben, és bámultak ki az aluljáróba.
Hiába a gyorsított eljárás, nagy a tömeg
Forrás: MTI/Balogh ZoltánEl kellett menni
A Telenor árat fog emelni. Az ügyfelek megúszhatják a drágulást, de csak akkor, ha jelzik a szolgáltató felé, hogy nem fogadják el a szerződésmódosítást. Amennyiben ezt elmulasztják, fizethetnek többet.
DE MIRŐL IS VAN SZÓ?
A Telenornak elvileg telefonon és az online ügyfélszolgálaton is lehetett jelezni a döntést, de a nap nagy részében egyiket sem lehetett használni. Maradt tehát a legközelebbi ügyfélszolgálatra gyaloglás, a sorszámhúzás és a várakozás.
"Idén legalább itthon vagyok, és tudok lépni az ügyben" – mondta egy hölgy az Origónak. "Tavaly is eljátszották ugyanezt, de akkor nyaralni voltam. A mobilomat nem kapcsoltam be, nem láttam a figyelmeztető SMS-t. Csak amikor már hazajöttem, de akkor már túl késő volt."
A hölgy azóta havi ezer forinttal fizet többet, és hiába próbálja elérni, hogy visszavonják az áremelést. Pedig levelezett a központtal, és járt már minden ügyfélszolgálaton. Mindig azt mondják, hogy a szerződést nem lehet módosítani. "De amit most csinálnak, az egyoldalú szerződésmódosítás."
Ők megtehetik ezt, én nem.
Amit a szánkba tesznek
Azért, mert dezinformálják az embereket – válaszolta egy bajuszos úr tudósítónk kérdésére, hogy miért is ekkora a káosz a West Endben található fiókban. Ő már eddig is szolgáltatót akart váltani.
"Nem tudom, hogy miért csinálják ezt! Ki akarna többet fizetni? Van ennek értelme? Nincs!" – fakadt ki egy nyugdíjas úr. "Nézzék, 15.18-kor húztam a sorszámomat" – mutatja a cetlit egy másik bácsi 16.31-kor. Még mindig egy csomóan vannak előtte.
Sokan már órák óta várnak, nem akar apadni a sor
Forrás: MTI/Balogh ZoltánNem veszik fel a telefont
Gábor ma reggel háromnegyed tízkor írta meg az Origónak, hogy a Telenor 1220-as ügyfélszolgálati száma gyakorlatilag elérhetetlen. Mint olvasónk fogalmazott, vasárnap este háromszor is hívta a megadott számot, mindhárom esetben fél óra várakozás után bontották a vonalat, vagyis másfél óra várakozás sem tudott egy ügyintézővel sem beszélni.
"Vajon miért nem erősítette meg a Telenor az ügyfélszolgálatát? Azért, hogy minél kevesebben tudják jelezni, hogy nem fogadják el az áremelést? (...) Remélem ezért is kapnak majd bírságot" – írta dühösen.
Hétfő délelőtt reagáltak
A kialakult helyzetre válaszul a Telenor a következő közleményt adta ki hétfőn:
"A Telenor június 24-25-én SMS-ben, személyre szabott módon tájékoztatta érintett ügyfeleit díjszabásuk várható módosításáról. Az előfizetők a módosítással kapcsolatos döntésüket a Telenor bármely ügyfélszolgálati csatornáján jelezhetik, és ennek függvényében lép, vagy nem lép hatályba a díjváltozás számukra.
Emiatt a telefonos ügyfélszolgálaton és az üzletekben átmenetileg megnövekedett a várakozási idő, ezért érdemes a 1220-as telefonos ügyfélszolgálaton a 6-os menüpontban a 2-es gombbal visszahívást kérni.
A Telenor ügyintézői júliusban mindenkit felhívnak, aki visszahívást kér bármilyen csatornán, és mindenkivel személyesen egyeztetnek, így a visszahívást kérő ügyfeleknek a visszahívásig nem kell aggódniuk a július elsejei tarifaváltozás miatt.
Déltől gyorsított eljárásban válaszolnak az ügyfelek kérdéseire
Forrás: MTI/Balogh ZoltánA Telenor ügyfélszolgálata nagy erőkkel dolgozik az ügyfelek kérdéseinek megválaszolásán, és a társaság déltől az üzletekben is gyorsított ügyintézési eljárást vezetett be az áremeléssel kapcsolatos kérdések kezelésére.
A hosszabb várakozási időért a Telenor ezúton is elnézést kér az érintett ügyfelektől."
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!